Pančićev vrh

Pančićev vrh je staza koje se kreće sa vrha Suvo Rudište na 1975metara nadmorske visine i spušta se sve do do Doline sportova. Čim se siđe sa žičare, skretanjem levo se stiže na crnu odnosno crvenu Duboku I. Ako se pođe uz žičaru postoji više mogućnosti. Nastavak levo, stazom nekada Suvo Rudište vodi ka Sunčanoj dolini i Krstu.  Stazom pravo dolazi se do račvanja na desnu popularno  nazvanu ¨Četvorka¨i  levu ¨Konzerva¨. Ako se krene pravo uz žičaru i skrene posle crvene Duboke desno, odnosno paralelno sa njom, stiže se do staze koja je laka za skijanje, markirana kao br. četri i njom se pravo dolazi do Pajinog Presla i tanjira Mašinac.  Skretanjem polulevo po sredini dolazi spajanja sa ¨Četvorokom¨. Paralelno sa tom stazom je i još jedna mogućnost koja se, ako se pođe desno dolazi do Pajinog presla i Mašinca, a levo se spaja sa ¨Četvorokom¨. Najsavremeniji isklopivi četvorosed Doppelmayr je, 2006.godine zamenio jednosed, najstariju žičaru na Kopaoniku. Može da preveze 2.400 skijaša na sat, a brzina žičare je pet metara u sekundi. Skijaši su je zbog brzine nazvali Pančić express.

Dužina staze- 1393metra

Vrsta staze- srednje laka, plava/crvena